Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

Speacial Colour:

Απλά Χρώματα:

Περιπέτεια σε κάθε στιγμή

Το X-ADV μας έκανε την αρχή. Έσπασε το καλούπι. Και έγινε πρωτοπόρος.

Συνδυάζοντας τις ικανότητες και τις επιδόσεις μιας μοτοσυκλέτας περιπέτειας, με την άνεση, την ευελιξία και την καθημερινή πρακτικότητα ενός scooter μεγάλου κυβισμού, είναι ένα δίτροχο SUV που αψηφά τους κανόνες. Ένα πολυτελές urban explorer, ικανό να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις σε μικρές και μεγάλες, αστικές και off-road διαδρομές και ανεξερεύνητα μονοπάτια, το X-ADV μετατρέπει την κάθε διαδρομή σε μία μοναδική εμπειρία. Τώρα, έχει βελτιωθεί σε όλα τα σημεία.

Έτοιμο να κατακτήσει νέους ορίζοντες

Κάναμε το X-ADV ακόμα πιο ευέλικτο και ικανό να υποστηρίξει όλα τα σχέδιά σου.

Το πλαίσιο είναι ελαφρύτερο, η νέα σχεδίαση της σέλας επιτρέπει πιο εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και η νέα εμφάνιση κάνει πιο επιβλητικό το μοναδικό στυλ του X-ADV. Επίσης προσφέρει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο και μία θύρα φόρτισης USB-C. Οι διπλοί προβολείς υιοθετούν τεχνολογία DRL για εξαιρετική ορατότητα στο δρόμο, ενώ η έγχρωμη οθόνη TFT προσφέρει διαισθητικό έλεγχο. Επίσης, μπορείς τώρα να συνδεθείς με πολλές λειτουργίες του smartphone σου, όπως πλοήγηση, κλήσεις, μηνύματα και μουσική μέσω του νέου συστήματος Honda Smartphone Voice Control (που διατίθεται μόνο με συσκευές Android™). Επομένως, όποιος κι αν είναι ο προορισμός σου, δεν θα στερηθείς ποτέ τη δυνατότητα της επικοινωνίας.

Για μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία, ανεβάσαμε το μέγιστο όριο περιστροφής και αυξήσαμε την ισχύ του δικύλινδρου κινητήρα των 745cc. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι [Throttle By Wire (TBW)] και τέσσερα προκαθορισμένα riding modes βελτιστοποιούν τις επιδόσεις ανάλογα με τις συνθήκες και το είδος του εδάφους. Σε κάθε περίπτωση, το X-ADV είναι ευέλικτο – μπορείς να διαμορφώσεις, σύμφωνα με τις επιθυμίες σου, την ισχύ και το χαρακτήρα του κινητήρα, όπως και το μοτίβο αλλαγών σχέσεων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission (DCT), το Honda Selectable Torque Control (HSTC) και το επίπεδο παρέμβασης του ABS.

Μονάδα ισχύος

Απολαυστικές επιδόσεις, εμπνευσμένη συμπεριφορά. Όπου κι αν ταξιδεύεις.

Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι συμπαγής και ισχυρός. Επειδή το X-ADV σου αγαπά την περιπέτεια, το κάναμε ελαφρύτερο κατά 2 κιλά και αυξήσαμε την ισχύ του στα 43,1kW (58,6PS) με ροπή 69Nm, μέσω βελτιώσεων στην πολλαπλή εισαγωγής, στο χρονισμό των εκκεντροφόρων και στην εξαγωγή. Με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (Throttle By Wire), τέσσερα προκαθορισμένα riding modes καλύπτουν τις περισσότερες οδηγικές συνθήκες και διαχειρίζονται την ισχύ και το φρένο του κινητήρα, το ABS και το Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission). Το Honda Selectable Torque Control προσφέρει καλύτερο έλεγχο σε 3 επίπεδα, και είναι προσαρμοζόμενο. Όλα τα riding modes επιλέγονται εύκολα μέσω της οθόνης TFT και του αριστερού γκριπ ενώ με το USER, μπορείς να εξατομικεύσεις πλήρως τις επιδόσεις του X-ADV σου. Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι είναι ολοκαίνουργιο. Είναι πιο στιβαρό, με τις ίδιες διαστάσεις, γεωμετρία τιμονιού και ανάρτηση με μακριά διαδρομή που παρέχει αξιόπιστη, ευέλικτη συμπεριφορά για να εμπνέει αυτοπεποίθηση σε όλες τις συνθήκες εδάφους. Οι δύο, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες των εμπρός φρένων με τέσσερα έμβολα εγγυόνται άριστο φρενάρισμα. Σε όλα τα προκαθορισμένα riding modes για άσφαλτο το επίπεδο παρέμβασης του ABS είναι υψηλό. Όταν επιλέγεται το GRAVEL mode το επίπεδο παρέμβασης του ABS είναι χαμηλό για αποτελεσματικό και αξιόπιστο φρενάρισμα σε εδάφη με ασταθή επιφάνεια.

Προβολείς LED DRL και πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος

Αιχμηροί, διπλοί προβολείς LED φωτίζουν το δρόμο με τεχνολογία Daytime Running Lights (DRL). Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα προσφέρει τώρα 21 λίτρα και χωρά ένα full-face κράνος τύπου adventure. Επίσης υπάρχει μία θύρα USB Type-C για τη φόρτιση του κινητού σου.

Οθόνη TFT 5″ για συνδεσιμότητα και έλεγχο

Με δυνατότητα σύνδεσης με τη συσκευή σου, το σύστημα Honda Smartphone Voice Control (διαθέσιμο μόνο με συσκευές Android) διατηρεί την επαφή σου με κάθε τι σημαντικό, ενώ είσαι εν κινήσει. Μπορείς να διαχειρίζεσαι τα riding modes γρήγορα και εύκολα, και να εξατομικεύεις τις πληροφορίες στην οθόνη σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.

Άνεση SMART KEY και σύστημα προειδοποίησης φρεναρίσματος ESS

Όλες οι μικρές λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Μπορείς να έχεις το Smart Key στην τσέπη σου. Αυτό διαχειρίζεται τον κεντρικό διακόπτη, ξεκλειδώνει την τάπα του ρεζερβουάρ και τη σέλα, ενώ ανοίγει και την προαιρετική κεντρική βαλίτσα (Smart Top Box). Τα πίσω φλας διαθέτουν Emergency Stop Signal (ESS), που ενεργοποιεί τα πίσω αλάρμ σε ένα απότομο φρενάρισμα. Το σύστημα προσαρμόζεται για βροχερό καιρό, ενώ τα φλας ακυρώνονται αυτόματα.

Ισχυρότερος, 8-βάλβιδος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας 745CC 

Με ροπή 69Nm και μέγιστη ισχύ 43,1kW (58,6 PS), το X-ADV μπορεί να βρεθεί από τον αυτοκινητόδρομο στο βουνό σε ελάχιστο χρόνο, ενώ ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει άμεση απόκριση. Επίσης έχεις στη διάθεση σου επιπλέον 600 σαλ. πριν φτάσεις στο κόκκινο. Και για κατόχους διπλώματος A2, είναι εφικτή η μετατροπή 35kW (47,6 PS), έπειτα από συνεννόηση με τους επίσημους συνεργάτες Honda.

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (THROTTLE BY WIRE) και 5 RIDING MODES

Ρύθμισε τη λειτουργία του κινητήρα σύμφωνα με τις επιθυμίες σου. Το STANDARD riding mode είναι η βασική ρύθμιση, το SPORT αυξάνει την οδηγική απόλαυση με χαμηλή παρέμβαση του HSTC, το RAIN εξομαλύνει όλες τις παραμέτρους (ισχύς, φρένο κινητήρα, παρέμβαση HSTC) για πιο προοδευτικές αντιδράσεις σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ενώ το GRAVEL παρέχει πλήρη ισχύ, με χαμηλή παρέμβαση από τα HSTC και ABS. Το USER mode επιτρέπει την πλήρη παραμετροποίηση από το χρήστη.

Εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUAL CLUTCH TRANSMISSION (DCT)

Ένα ακόμα στοιχείο μοναδικό στο X-ADV – ομαλή διαδικασία αλλαγών σχέσεων, είτε χειροκίνητα ή με αυτόματο τρόπο. Το μοτίβο αλλαγών σχέσεων του DCT κυμαίνεται από ομαλό και σε πιο χαμηλές στροφές κινητήρα στο RAIN, έως ταχύτατο και σπορ (με συγχρονισμό στροφών στα κατεβάσματα) στα GRAVEL και SPORT modes.

Μεγάλη διαδρομή ανάρτησης

Το ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 41 χλστ. τύπου φυσιγγίου με μεγάλη διαδρομή προσφέρει βελτιωμένες ρυθμίσεις προ-φόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Παρέχει άριστη απορρόφηση των ανωμαλιών σε κάθε οδόστρωμα, από τραχιά άσφαλτο έως κακοτράχαλα μονοπάτια. Το ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι συνεργάζεται με ένα αμορτισέρ μονού σωλήνα (monoshock) διαιρούμενης πίεσης, με ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου για διατήρηση της βέλτιστης κατευθυντικότητας υπό φορτίο.

Ανθεκτικές ζάντες και block ελαστικά

Η εμπρός ζάντα 17” και η πίσω ζάντα 15” φέρουν ακτίνες από ανοξείδωτο ατσάλι ανθεκτικό στη διάβρωση και συμβάλουν στην ικανότητα του X-ADV να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Ελαστικά με τακούνια συνεισφέρουν στην ποιότητα κύλισης και οι βαλβίδες ελαστικών σχήματος L διευκολύνουν τον έλεγχο της πίεσης του αέρα. Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70 R17 μπροστά και 160/60 R15 πίσω.

Ενδεικτική Τιμή:

X-ADV 750: 14.670€

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας 12V-11AH
Γωνία κάστερ 27°
Ακτίνα στροφής (μ.) 2.8
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 165
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 236
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.215 x 940 x 1.370
Ίχνος (χλστ) 104
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 3.6 / 100
Μεταξόνιο (χλστ) 1590
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο, σωληνωτό, τύπου ‘Διαμάντι’
Ύψος σέλας (χλστ) 820
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 13.2

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10,7:1
Τύπος Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 78 x 80
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 85
Κυβισμός (cc) 745
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 43,1 (58) / 6.750
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 69 / 4.750
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 4

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσης DCT
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System 2-κάναλο ABS
Φρένα Εμπρός Δύο δισκόφρενα 296 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες
Φρένα Πίσω Δισκόφρενο 240 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα
Ανάρτηση Εμπρός 41χλστ. USD 153,5 χλστ. διαδρομή πιρουνιού (137 χλστ. διαδρομή τροχού)
Ανάρτηση Πίσω Monoshock αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι, 150 χλστ. διαδρομή τροχού (53 χλστ. διαδρομή αμορτισέρ)
Εμπρός ελαστικό
Πίσω ελαστικό
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 120/70-R17M/C (58H)
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 160/60-R15M/C (67H)
Τροχός Εμπρός Ακτινωτή ζάντα 17M/C x MT3.50
Τροχός Πίσω Ακτινωτή ζάντα 15M/C x MT4.50

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket
Προβολέας LED DRL
Πίνακας οργάνων Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα NAI
Πρίζα Type-C
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια Smart system