Διαθέσιμα Χρώματα:
Μια μοτοσυκλέτα για όλες τις χρήσεις
Η NC 750X είναι μία μοτοσυκλέτα που σε κερδίζει με την αξιοπιστία και τα συστήματα ασφαλείας της.
Η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η αντοχή, η άνεση, η πρακτικότητα και η ευελιξία την καθιστούν ιδανική για τις καθημερινές διαδρομές σου και απολαυστική για τις εξορμήσεις του σαββατοκύριακου. Οι καινοτομίες και οι αποθηκευτικοί χώροι της χαρίζουν πόντους, όπως και ο αποδοτικός, ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας της. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda, με αυτόματα ή μηχανικά προγράμματα αλλαγών (Automatic / Manual modes), είναι μία δημοφιλής επιλογή. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπήσεις την NC 750X. Και εμείς την εξελίξαμε ώστε να γίνει ακόμα καλύτερη.
Η έξυπνη επιλογή
Οδήγησε έξυπνα, όποιος κι αν είναι ο προορισμός σου.
Οι πιο αιχμηρές, συμπαγείς διαστάσεις τονίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της νέας NC 750X. Τώρα έγινε ακόμα πιο άνετη, χάρη στη χαμηλότερη σέλα και στη νέα σχεδίαση της ζελατίνας προστασίας. Ένα από τα πλεονεκτήματά της είναι ο πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος, στη θέση που θα βρισκόταν το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την NC 750X από μία συμβατική μοτοσυκλέτα. Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα σε συνδυασμό με τη μείωση βάρους κατά 6 κιλά προσφέρουν ταχύτερη επιτάχυνση, ενώ με τέσσερα riding modes μπορείς να προσαρμόζεις τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις εκάστοτε συνθήκες.
Honda Selectable Torque Control (HSTC), Dual Clutch Transmission (DCT), Emergency Stop Signal (ESS)
Για πλήρη έλεγχο, τα επίπεδα παρέμβασης του Honda Selectable Torque Control (HSTC) έχουν επεκταθεί, με βελτιωμένη διαχείριση πρόσφυσης, ενώ για τη μετάδοση μπορείτε να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο (τώρα με μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης) και σε ένα μοναδικό, εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission). Για μεγαλύτερη ασφάλεια, το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί τα πίσω φώτα αλάρμ ως προειδοποίηση σε ένα απότομο φρενάρισμα.
Πιο αιχμηρό στυλ και φώτα LED
Το αιχμηρό εμπρός φέρινγκ προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, σε συνδυασμό με τη νέας σχεδίασης ζελατίνα. Ένας νέος προβολέας LED, διαθέτει μοναδικά φώτα πορείας και συνδυάζεται με νέο πίσω φως και φλας LED.
Διαισθητικός έλεγχος, χαμηλότερη σέλα, περισσότερος αποθηκευτικός χώρος
Μία οθόνη LCD προσφέρει πρόσβαση στον αναβάτη στα διάφορα riding modes, τα οποία επιλέγονται από το αριστερό γκριπ. Το ύψος της σέλας – στα 800 χλστ. – είναι χαμηλότερο κατά 30 χλστ. και η θέση οδήγησης είναι άνετη, όρθια και ξεκούραστη με εξαιρετική ορατότητα. Ο αποθηκευτικός χώρος, αυξημένος κατά 1 λίτρο, φτάνει τα 23 λίτρα, ενώ χάρη στη νέα σχεδίαση του αποθηκευτικού χώρου, χωράει τώρα ένα full-face κράνος τύπου adventure.
Ισχυρότερος, υγρόψυκτος, παράλληλος, οκταβάλβιδος δικύλινδρος κινητήρας με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλή (SOHC) και HSTC
Χάρη στο βελτιωμένο χρονισμό εκκεντροφόρου – βελτιστοποιημένου και στους δύο κυλίνδρους – αυξήσαμε τη μέγιστη ισχύ κατά 2kW (2,72 PS), που αγγίζει τώρα τα 43,1kW (58,6 PS). Υπάρχουν 600 επιπλέον ωφέλιμες στροφές με τη μέγιστη ταχύτητα περιστροφής στις 7.000 σαλ. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει αναβαθμισμένη διαχείριση πρόσφυσης του πίσω ελαστικού 3 επιπέδων.
THROTTLE BY WIRE (TBW) – Γκάζι με 4 Riding Modes
Το TBW προσφέρει το πλεονέκτημα των προκαθορισμένων riding modes – STANDARD, SPORT και RAIN – για παραμετροποίηση της ισχύος και του φρένου του κινητήρα (και του επιπέδου παρέμβασης του HSTC) σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Επιπροσθέτως, το USER mode επιτρέπει την προσαρμογή της απόδοσης και του φρένου του κινητήρα, καθώς και του επιπέδου παρέμβασης του HSTC, όπως επιθυμείς.
Εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο η DUAL CLUTCH TRANSMISSION (DCT)
Το μηχανικό κιβώτιο συνδυάζεται τώρα με μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης, που καθιστά τη μανέτα ελαφρύτερη κατά 20% και διαχειρίζεται τον πίσω τροχό στα απανωτά κατεβάσματα και σε ένα απότομο φρενάρισμα. Και στις δύο εκδόσεις (μηχανικό και DCT), για ταχύτερη επιτάχυνση στην πόλη, οι σχέσεις 1-3 είναι κοντύτερες, ενώ οι σχέσεις 4-6 αντίστοιχα είναι μακρύτερες. Η οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο είναι ξεκούραστη – στα 60 χλμ./ώρα, ο κινητήρας λειτουργεί μόλις στις 2.500 σαλ.
Ελαφρύτερη και πιο ευκολοδήγητη
Με την επανασχεδίαση του σωληνωτού ατσάλινου πλαισίου τύπου ‘διαμάντι’ (και άλλες λεπτομερείς βελτιώσεις) εξοικονομήθηκαν 6 κιλά, και σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους από τον εμπρόσθια κεκλιμένο κινητήρα, η NC 750X έγινε ακόμα πιο ευκολοδήγητη. Και αυτό ισχύει για όλες τις περιπτώσεις, όπως οδήγηση στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης, αλλαγή λωρίδων στον αυτοκινητόδρομο, ή διαδρομές με στροφές στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.
Βελτιστοποιημένη ανάρτηση και ισχυρό, ομαλό σύστημα πέδησης
Το πιρούνι Dual Bending Valve (SDBV) 41 χλστ. της Showa παρέχει άριστη απόσβεση στις ανωμαλίες, μεγάλες ή μικρές, χάρη στη βελτιστοποιημένη συμπίεση και επαναφορά. Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα Pro-Link περιλαμβάνει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Ισχυρό, ομαλό φρενάρισμα προσφέρει ένας wavy δίσκος 320 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων σε συνδυασμό με ένα δίσκο 240 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου και δικάναλο ABS.
Ενδεικτική τιμή
NC 750X: 9.610€
NC 750X DCT: 10.810€
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-11AH |
Γωνία κάστερ | 27° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | 3 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 145 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 214 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.210 x 846 x 1.330 |
Ίχνος (χλστ) | 110 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 3,53 / 100 (WMTC mode) |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1535 |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο, σωληνωτό |
Ύψος σέλας (χλστ) | 800 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 14,1 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10,7:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 8-βάλβιδος 2-κύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 77 x 80 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 81 |
Κυβισμός (cc) | 745 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 43,1 (58) / 6.750 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 69 / 4.750 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 4 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης |
Λειτουργία συμπλέκτη | Ντίζα |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης | Μηχανικό |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2-κάναλο ABS |
Φρένα Εμπρός | Μονός δίσκος – 320 χιλστ. με 2πίστονη δαγκάνα |
Φρένα Πίσω | Μονός δίσκος – 240 χιλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα Επίσης λεβιές χειρόφρενου στο μοντέλο DCT με επιπρόσθετη δαγκάνα |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. με διαδρομή 153,5 χλστ. |
Ανάρτηση Πίσω | Μονό αμορτισέρ, ψαλίδι Pro-Link με διαδρομή 150 χλστ. |
Εμπρός ελαστικό | – |
Πίσω ελαστικό | – |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Τροχός Εμπρός | Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο |
Τροχός Πίσω | Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | – |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | Ψηφιακό ταχύμετρο, στροφόμετρο με μπάρες, ρολόι, ένδειξη καυσίμου με μπάρες, δύο χιλιομετρητές, ένδειξη σχέσης κιβωτίου.Στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου και προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας ψυκτικού |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | HISS |