Υψηλές επιδόσεις, χαμηλά επίπεδα θορύβου και εκπομπής ρύπων, θρυλική αξιοπιστία.
Οι ευρείας εφαρμογής κινητήρες της Honda πετυχαίνουν υψηλές επιδόσεις αλλά και χαμηλά επίπεδα θορύβου και εκπομπής ρίπων, χωρίς ποτέ να θυσιάζουν την θρυλική αξιοπιστία τους. Έχουν επάξια κερδίσει παγκόσμια αναγνώριση για την ικανότητα τους να παρέχουν ισχύ ακόμα και στις πιο απαιτητικές εφαρμογές και αποτελούν την πρώτη επιλογή των μεγαλύτερων κατασκευαστών εφαρμογών.
Οι γνήσιοι βενζινοκινητήρες Honda GX270 των 8,5HP διαθέτουν μειωμένα επίπεδα θορύβου, χάρη στον νέο σχεδιασμό της εξάτμισης, στην ενίσχυση του Βlock του κινητήρα και στο νέο σχεδιασμό της ανακουφιστικής βαλβίδας. Οι βενζινοκινητήρες Honda GX270 QH B1 διαθέτουν άξονα 22mm με σφήνα και είναι χωρίς μίζα και χωρίς διακόπτη on-off. Είναι κατάλληλοι για διάφορες εφαρμογές σε γεννήτριες, αντλίες νερού, ψεκαστικά, σκαπτικά, μπετονιέρες, οικοδομικά και γεωργικά μηχανήματα. Οι κινητήρες της Honda έχουν ενισχυμένο κύλινδρο από χυτοσίδηρο και επανασχεδιασμένο και πιο ελαφρύ πιστόνι για λιγότερους κραδασμούς.
Οι κινητήρες της Honda είναι κατασκευασμένοι με τις υψηλότερες προδιαγραφές και εναρμονίζονται πλήρως με τις προδιαγραφές του CARB (California Air Resource Board) και του EPA (Environmental Protection Agency) για τα καυσαέρια χωρίς να απαιτείται η χρήση καταλύτη.
H Honda είναι ο πρώτος κατασκευαστής κινητήρων που ανακοινώνει την ισχύ των κινητήρων γενικής χρήσης σε Net (HP), σύμφωνα με τις διαδικασίες δοκιμών του προτύπου Society of Automotive Engineers (SAE) J1349. Συγχρόνως αλλάζει τον τρόπο ένδειξης της ροπής στρέψης.
Τιμή Προσφοράς: GX270 QH B1: 571,5 €
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μοντέλο | GX270 QH B1 |
Ισχύς | 9 hp στις 3.600 rpm |
Κυβικά | 270 cc |
Μέγιστη ροπή | 17,7 Nm στις 2.500 rpm |
Εκκίνηση | Χειρόμιζα |
Κατανάλωση καυσίμου | 2,5 L/hr στις 3.600 rpm |
Τύπος άξονα | Σφήνα Φ 25,4 μήκος 72-max 88,5 mm |
Καύσιμο | Αμόλυβδη βενζίνη |
Βάρος | 25 kg |
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ(mm)) | 380 x 430 x 422 mm |