Διαθέσιμα Χρώματα:

Η Gold Wing Tour ανεβαίνει επίπεδο 

Νέοι άνθρωποι και νέα μέρη. Αξέχαστες στιγμές. Ένας νέος κόσμος περιμένει να τον εξερευνήσεις.

Η Gold Wing Tour δεν είναι τυχαία η ναυαρχίδα της Honda στην κατηγορία της, καταφέρνοντας να εντυπωσιάζει με τις απαράμιλλες επιδόσεις και τον πολυτελή χαρακτήρα της σε αστικές διαδρομές αλλά και στον ανοιχτό δρόμο. Βασισμένη στην απίστευτη Gold Wing, παρέχει πρόσθετη αποθηκευτική ικανότητα με τη χωρητικότητα του πίσω top box να έχει αυξηθεί στα 61 λίτρα. Μία νέα, πιο ξεκούραστη γωνία υποστήριξης της πλάτης του συνεπιβάτη – και πολυτελές νέο υλικό για την εμπρός και πίσω σέλα – διασφαλίζουν άνεση και προστασία. Το ηχοσύστημα και τα ηχεία έχουν αναβαθμιστεί και παράγουν ήχο υψηλής ποιότητας. Δύο φώτα ομίχλης LED εγγυώνται άριστη ορατότητα. Και κάτι μοναδικό: μπορείς να παραγγείλεις αερόσακο για την δική σου Gold Wing.

Ταξίδι εξερεύνησης

Η Gold Wing Tour φροντίζει εξίσου τον αναβάτη και το συνεπιβάτη.

Και αυτό είναι το ζητούμενο, αφού οι δυο τους μοιράζονται ένα κοινό ταξίδι εξερευνήσεων, συγκινήσεων και απολαύσεων. Με δυναμική συμπεριφορά και απόκριση κινητήρα που ικανοποιεί τις προσδοκίες κάθε αναβάτη, ο συνεπιβάτης μπορεί να ταξιδεύει άνετα με μία αίσθηση πολυτέλειας, ενώ παράλληλα απολαμβάνει τις επιδόσεις του εξακύλινδρου κινητήρα. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στις δύο βαλίτσες – ακόμα και όταν οι αναβάτες είναι καθιστοί, ενώ ένας πρόσθετος διακόπτης ελέγχου ηχοσυστήματος (στη δεξιά βαλίτσα) αυξάνει την πρακτικότητα. Μία θύρα USB στη αριστερή βαλίτσα είναι κατάλληλη για τη φόρτιση κινητού. Αυξάνοντας την άνεση, κυρίως με συνεπιβάτη, η Gold Wing είναι εξοπλισμένη με δύο προγράμματα walking mode (αργής κίνησης) προς τα εμπρός και πίσω, ιδανικά για παρκάρισμα.

Άλμα εξέλιξης

Αναμφισβήτητα, η Gold Wing Tour είναι μία μοτοσυκλέτα τουρισμού. Ωστόσο δείχνει να απολαμβάνει και τις στροφές

Όπως η Gold Wing, έτσι και η Gold Wing Tour είναι μία μοτοσυκλέτα με εξαιρετικές ικανότητες και στις στροφές. Το πλαίσιο διπλής δοκού από χυτό αλουμίνιο συνεργάζεται αρμονικά με τα διπλά ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης, ενώ ο ηλεκτρονικός έλεγχος αμορτισέρ προσφέρει αντιδράσεις ακριβείας στην ανάρτηση. Ο κινητήρας παίζει το δικό του σημαντικό ρόλο: ένας επίπεδος εξακύλινδρος 1.833 κ.εκ, που αποδίδει 170Nm ροπή στις 4.500 σαλ. και προσφέρει εκπληκτική απόκριση στις εντολές του δεξιού γκριπ. Με τη συμβολή του Honda Selectable Torque Control, αποτελεί έναν από τους πιο εντυπωσιακούς, εύχρηστους και απολαυστικούς κινητήρες μοτοσυκλέτας στον κόσμο. Ο συνδυασμός αυτός προάγει την ταξιδιωτική εμπειρία με την Gold Wing Tour σε άλλη διάσταση.

Αποθηκευτικός χώρος

Για πραγματική καθημερινή πρακτικότητα, η χωρητικότητα του πίσω top box έχει αυξηθεί κατά 11 λίτρα, φτάνοντας τα 61 λίτρα, που σημαίνει ότι χωρά άνετα δύο μεγάλα full-face κράνη. Επιπλέον 60 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κατανέμονται ανάμεσα στις δύο πλαϊνές βαλίτσες. Όλες οι αποσκευές ανοίγουν με ένα μπουτόν ή μέσω του Smart Key, ενώ υδραυλικά αμορτισέρ εξομαλύνουν τη διαδικασία.

Ρυθμιζόμενη ηλεκτρική ζελατίνα

Η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά και παρέχει άριστη προστασία από τον αέρα. Το ύψος και η γωνία ρυθμίζονται πιέζοντας το μπουτόν στο αριστερό γκριπ προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Επίσης αποθηκεύει τις αγαπημένες σας θέσεις και στη συνέχεια οι ρυθμίσεις γίνονται αυτόματα.

HONDA SELECTABLE TORQUE CONTROL (HSTC)

Για πρόσθετη αυτοπεποίθηση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, πέρα από τα 4 προκαθορισμένα riding modes, το σύστημα διαχείρισης κινητήρα Throttle By Wire (TBW) συνεργάζεται με το σύστημα ελέγχου ροπής HSTC για τη συνεχή παρακολούθηση και διατήρηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό.

Φωτισμός FULL LED φώτα ομίχλης

Το κάτω τμήμα των προβολέων χρησιμοποιεί 5 φακούς και στις δύο πλευρές ώστε να δημιουργείται η χαρακτηριστική Jewel-Eye δέσμη για τα φώτα πορείας. Η μεγάλη σκάλα πετυχαίνει μία στερεοσκοπική εντύπωση. Φώτα ομίχλης LED διαπερνούν την ομίχλη κάνοντας ευδιάκριτους τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.

Σημείωση:  Στις φωτογραφίες απεικονίζονται το 2022 και 2021 YM.

Ενδεικτική τιμή

GL 1800 TOUR DCT: 44.100 €

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας 
Γωνία κάρτερ
Ακτίνα στροφής (μ.)
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά)
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά)
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.182 x 839 x 1.282
Ίχνος (χλστ) 115
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ)
Μεταξόνιο (χλστ) 1477
Τύπος πλαισίου Διπλής δοκού αλουμινίου
Ύψος σέλας (χλστ) 965
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 8

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός CDI
Σχέση συμπίεσης 13.5 : 1
Τύπος 1-κύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος Unicam
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 96 x 62.1
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ)
Κυβισμός (cc) 449.7cc
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές)
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα)
1.25

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός, πολύδισκος
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

Φρένα Εμπρός Δισκόφρενο 260 χλστ.
Φρένα Πίσω Δισκόφρενο 240 χλστ.
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Showa monoshock με μοχλικό Honda Pro-Link
Εμπρός ελαστικό Dunlop Geomax AT81F
Πίσω ελαστικό Dunlop Geomax AT81
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 90/90-21M
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 120/90-18M
Τροχός Εμπρός Ακτινωτή
Τροχός Πίσω Ακτινωτή

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket
Προβολέας
Πίνακας οργάνων
Πίσω φως
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια