Διαθέσιμα Χρώματα:

ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗ

Όπως και η CRF450R, η CRF450RX έχει νέο πλαίσιο, νέα γεωμετρία και ρύθμιση ανάρτησης που προέρχεται απευθείας από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της HRC, για πιο δυναμική είσοδο στις στροφές και μεγαλύτερη επιτάχυνση κατά την έξοδο.

Ο κινητήρας αποδίδει επίσης περισσότερη ισχύ με πιο ομαλή ροπή ελεγχόμενη από υδραυλικό συμπλέκτη. Το σύστημα HRC Launch Control 3 επιπέδων σου προσφέρει επιλογές για ταχύτατη εκκίνηση ανεξαρτήτως των ικανοτήτων ή της εμπειρίας σου στους δύο τροχούς, αλλά και των οδηγικών συνθηκών. Περνώντας μπροστά στην εκκίνηση, το Honda Selectable Torque Control (HSTC) 3 επιπέδων θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις την πρωτιά.

Το 22YM αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο με επεμβάσεις που βελτιώνουν την οδηγησιμότητα – όπως νέα χαρτογράφηση της ECU – αλλά και την ισορροπία αποσβέσεων και το συνολικό έλεγχο – όπως το revalving της εμπρός και πίσω ανάρτησης Showa. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και είναι αυτό που χρησιμοποιούσε η CRF450RW με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε συνεχόμενα δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP, το 2019 και το 2020.

H MOΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ

Ξεκινά από την τέλεια βάση. Μετά βελτιώνεται στα σημεία.

Βασισμένη στην CRF450R MX, η CRF450RX έχει ήδη ένα δυνατό πλεονέκτημα, μαζί με εξοπλισμό ειδικό για enduro – μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, πίσω τροχό 18” και πλαϊνό σταντ. Ένα εντελώς νέο πλαίσιο εξοικονομεί βάρος και προσφέρει ισορροπημένη ακαμψία με μεγαλύτερη ακρίβεια διεύθυνσης, έξτρα απόσταση από το έδαφος και ρυθμίσεις ανάρτησης ειδικές για RX. Η σέλα είναι μικρότερη (και χαμηλότερη στο πίσω τμήμα) και τα νέα πλαστικά είναι λεπτότερα, ελαφρύτερα και παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία μετακίνησης του αναβάτη. Για αυξημένη ισχύ στις μεσαίες στροφές και ομαλή απόκριση του γκαζιού, ο κινητήρας έχει επανασχεδιασμένη εισαγωγή, κυλινδροκεφαλή και εξάτμιση ενώ το επανασχεδιασμένο σύστημα αποσυμπίεσης μειώνει την πιθανότητα σβησίματος. Ο νέος υδραυλικός συμπλέκτης είναι πιο ανθεκτικός με ελαφρύτερη μανέτα. Το HRC Launch Control ελέγχει τα πρώτα 100 μέτρα και το HSTC διαχειρίζεται την πρόσφυση στον πίσω τροχό σε κάθε γύρο.

ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΜΕΓΑΛΑ ΟΦΕΛΗ.

Μεγαλύτερη ταχύτητα για καλύτερους χρόνους. Τι άλλο μετράει; Δυναμική είσοδος. Γρήγορη έξοδος. Η νέα CRF450RX έχει κοινή καταγωγή με την CRF450R, επομένως βασίζεται πλήρως στην αγωνιστική μοτοσικλέτα της HRC με τη οποία ο Tim Gajser κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα 2019 και 2020 MXGP. Καθόλου ευκαταφρόνητο σημείο εκκίνησης. Το ανεστραμμένο πιρούνι USD 49 χλστ. της Showa έχει επιπλέον διαδρομή 5 χλστ. και αυξημένη ακαμψία στις πλάκες έδρασης. Το μεγαλύτερο έμβολο στο πίσω αμορτισέρ της Showa προσφέρει βελτιωμένη απόσβεση κραδασμών και ταχύτερη απόκριση, ενώ οι ρυθμίσεις του μοχλικού Pro-Link είναι επίσης νέες. Συνολικά, η CRF450RX είναι 2,3 κιλά ελαφρύτερη – κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό. Στενότερες κεντρικές δοκοί και ένα επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο εξοικονομούν 1 κιλό επιπλέον. Το σημαντικότερο, η αίσθηση έχει βελτιωθεί. Οι θέσεις των ενισχυτικών ράβδων πίσω από τα σημεία έδρασης του ψαλιδιού έχουν αλλάξει και με τη στρεπτική ακαμψία να παραμένει ίδια, η πλευρική ακαμψία έχει μειωθεί κατά 20% για βελτίωση της ταχύτητας στις στροφές, της ελκτικής πρόσφυσης και της ακρίβειας διεύθυνσης. Η νέα, πιο γρήγορη γεωμετρία προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία ενώ αυξήθηκε και η απόσταση από το έδαφος. Στόχος εξέλιξης για το μοντέλο του 22YM είναι το σύστημα ανάρτησης να προσφέρει αισθητά βελτιωμένη πληροφόρηση στον αναβάτη αυξάνοντας την απόσβεση συμπίεσης της εμπρός και πίσω ανάρτησης και βελτιστοποιημένη ισορροπία μεταξύ εμπρός και πίσω τμήματος.

ΟΜΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΙΣΧΥΟΣ

Οι δύο θυρίδες εξαγωγής έχουν νέα οβάλ διατομή και συνδυάζονται με μονό σωλήνα εξαγωγής και ένα σιλανσιέ, κάτι που μειώνει το βάρος κατά 1,24 κιλά. Η διαθέσιμη ισχύς από τις 5.000 σαλ. και πάνω έχει αυξηθεί. Για ισχυρότερη, πιο ομαλή αίσθηση ροπής στις χαμηλές στροφές, το φιλτροκούτι είναι μεγαλύτερο, με πρόσβαση στο φίλτρο χωρίς εργαλεία. Αυτό τροφοδοτεί ένα επανασχεδιασμένο σώμα πεταλούδας γκαζιού που βελτιστοποιεί την απόδοση εισαγωγής. Το μπεκ ψεκάζει καύσιμο υπό μεγαλύτερη γωνία ψεκασμού και προς την πλευρά της πεταλούδας, βελτιώνοντας την αίσθηση απόκρισης του γκαζιού. Το σύστημα αποσυμπίεσης είναι επανασχεδιασμένο, μειώνοντας τις πιθανότητες σβησίματος. Ο συμπλέκτης έχει έναν επιπλέον δίσκο και είναι υδραυλικός, βελτιώνοντας τόσο τον έλεγχο όσο και την αίσθηση στη μανέτα. Για το 22YM, οι βαλβίδες χαμηλών ταχυτήτων έχουν αναβαθμιστεί με στόχο την αυξημένη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς

Ενδεικτική τιμή

CRF450RX: 11.450

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας
Γωνία κάστερ 27.2°
Ακτίνα στροφής (μ.)
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 336
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 113.4
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.182 x 839 x 1.282
Ίχνος (χλστ) 115
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ)
Μεταξόνιο (χλστ) 1477
Τύπος πλαισίου Διπλής δοκού αλουμινίου
Ύψος σέλας (χλστ) 965
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 8

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός CDI
Σχέση συμπίεσης 13,5:1
Τύπος 1-κύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος Unicam
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 96 x 62,1
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ)
Κυβισμός (cc) 449.7
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές)
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 1.25

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός, πολύδισκος
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

Φρένα Εμπρός Δισκόφρενο 260 χλστ.
Φρένα Πίσω Δισκόφρενο 240 χλστ.
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Showa monoshock με μοχλικό Honda Pro-Link
Εμπρός ελαστικό Dunlop Geomax AT81F
Πίσω ελαστικό Dunlop Geomax AT81
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 90/90-21M
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 120/90-18M
Τροχός Εμπρός Ακτινωτή
Τροχός Πίσω Ακτινωτή

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket
Προβολέας
Πίνακας οργάνων
Πίσω φως
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια