Διαθέσιμα Χρώματα:
Η CRF450R είναι ισχυρότερη, πιο ευέλικτη και με κράτημα που συγκλονίζει. Έχει δεχτεί επαναστατικές αναβαθμίσεις κατευθείαν από τις εργοστασιακές ομάδες AMA και MXGP της Honda. Διαθέτει 4-χρονο κινητήρα που αποδίδει μεγαλύτερη κατά 11% ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο και ακλόνητο πλαίσιο που αξιοποιεί πλήρως την ισχύ του κινητήρα.
Ο κινητήρας των 449κ.εκ. είναι εφοδιασμένος με καινοτόμο σύστημα στις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Σε ότι αφορά την εισαγωγή, ίσιες δίοδοι μειώνουν σημαντικά την αντίσταση του αέρα και παρέχουν καλύτερη καύση. Για τη βελτίωση της εξαγωγής υπεύθυνοι είναι δύο σωλήνες που χωρίζονται γύρω από τον κινητήρα και διευκολύνουν την αύξηση της σχέσης συμπίεσης από 12.5 σε 13.5. Το στοιχείο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για ακόμη καλύτερη απόδοση της ισχύος. Το αλουμινένιο πλαίσιο 7ης γενιάς διαθέτει νέα γεωμετρία, χαμηλότερο κέντρο βάρους και συνδυάζεται με αγωνιστικό μπροστινό σύστημα 49 χιλιοστών της Showa. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και μαζί με τα αεροδυναμικά προστατευτικά προσθέτει επιθετική εμφάνιση στη μοτοσυκλέτα. Η επιλογή μίζας ολοκληρώνει τη μαγική εικόνα.
Η CRF450R είναι μια επιβλητική μοτοσυκλέτα motocross που έχει αποδείξει την υπεροχή της στις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Καλύτερη και πιο δυναμική από ποτέ, υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις σε κάθε κλειστή χωμάτινη πίστα.
Ενδεικτική τιμή
CRF450R: 10.800€
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | – |
Γωνία κάστερ | 27.1° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | – |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 336 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 110.6 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.183 x 827 x 1.267 |
Ίχνος (χλστ) | 114 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | – |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1481 |
Τύπος πλαισίου | Διπλής δοκού αλουμινίου |
Ύψος σέλας (χλστ) | 965 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 6.3 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός CDI |
Σχέση συμπίεσης | 13,5:1 |
Τύπος | 1-κύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος Unicam |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 96 x 62.1 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | – |
Κυβισμός (cc) | 449.7 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | – |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | – |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 1.25 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | – |
Τύπος μετάδοσης | Μηχανικό |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
Φρένα Εμπρός | Δισκόφρενο 260 χλστ. |
Φρένα Πίσω | Δισκόφρενο 240 χλστ. |
Ανάρτηση Εμπρός | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. |
Ανάρτηση Πίσω | Showa monoshock με μοχλικό Honda Pro-Link |
Εμπρός ελαστικό | Dunlop MX33F |
Πίσω ελαστικό | Dunlop MX33F |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 80/100-21-51M |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 120/80-19-63M |
Τροχός Εμπρός | Ακτινωτή |
Τροχός Πίσω | Ακτινωτή |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | – |
Προβολέας | – |
Πίνακας οργάνων | – |
Πίσω φως | – |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | – |