CBR 600RR: Awaken the race
Γεννημένο στην πίστα, ζωντανεύει στο δρόμο. Το νέο CBR600RR είναι ένα supersport που αναπτύχθηκε από την HRC με εκπληκτικό τετρακύλινδρο κινητήρα και ευέλικτο πλαίσιο και τιμόνι. Ηλεκτρονικά και αεροδυναμικά πακέτα κατευθείαν από το RC213V-S επιπέδου MotoGP. Είστε έτοιμοι για έλεγχο επόμενου επιπέδου;
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ MOTO GP
Φαίνεται γρήγορη, γιατί είναι γρήγορη. Η CBR1000RR-R Fireblade ήταν το σημείο εκκίνησης μας για την εμφάνιση της CBR600RR. Και καθώς το RC213V-S ήταν η βασική γραμμή του Fireblade, αυτό σημαίνει μια επιθετική μούρη, μειώνοντας την αντίσταση στον αέρα, φέρνοντας τα πτερύγια για να παράγουν σταθερή κάθετη δύναμη κατά την είσοδο στις στροφές και κατά την επιτάχυνση. Δρόμος ή πίστα, αυτή η μοτοσυκλέτα έχει αγωνιστική γενεαλογία.
Razor-Fast Chassis Agility
Το σκέφτεσαι; η CBR600RR το κάνει. Το βάρος είναι μόλις 193 κιλά. Το πλαίσιο αλουμινίου με διπλό στύλο τοποθετεί το φορτίο καυσίμου σε χαμηλό επίπεδο για βέλτιστη συγκέντρωση μάζας ενώ ο κινητήρας βρίσκεται κοντά στο κέντρο βάρους, δίνοντας άμεση αντίδραση στις κινήσεις της μοτοσυκλέτας. Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση – πιρούνια Big Piston USD Showa 41 mm και πίσω αμορτισέρ Pro-Link – και αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρουν αίσθηση στο κράτημα του ελαστικού. Οι μπροστινές δαγκάνες με ακτινική βάση τεσσάρων εμβόλων παρέχουν τεράστια ισχύ ακινητοποίησης.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Με προδιαγραφές MotoGP,το σύστημα Throttle-by-Wire – και IMU 6 αξόνων – υπάρχουν 5 επίπεδα ισχύος και 3 επίπεδα πέδησης κινητήρα για να διαλέξετε, 9-επίπεδο Honda Selectable Torque Control (HSTC) δίνει φυσική ανάδραση καθώς διαχειρίζεται την πρόσφυση του πίσω τροχού. Το cornering ABS, ο μονόδρομος συμπλέκτης και ο ηλεκτρονικός αποσβεστήρας τιμονιού (HESD) της Honda προσφέρουν την αυτοπεποίθηση να πιέζετε δυνατά μέσα και έξω από τις στροφές.
Ενδεικτική τιμή
CBR500R: 8.100€
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12-9.1Ah YTZ10S |
Γωνία κάστερ | 24° x 06 |
Ακτίνα στροφής (μ.) | – |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 125 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 193 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2030 x 685 x 1140 |
Ίχνος (χλστ) | 100 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 4,9/100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | Αλουμινένιο διπλής δοκού |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο τύπου διαμάντι |
Ύψος σέλας (χλστ) | 820mm |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 18 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 12.2:1 |
Τύπος | 16-βάλβιδιος DOHC, εν σειρά-4 |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 67 x 42.5 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 128 |
Κυβισμός (cc) | 599 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 89 (121)/14250 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 63/11.500 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 3.4 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος υδραυλικός |
Λειτουργία συμπλέκτη | Ντίζα |
Τελική Μετάδοση | Μετάδοση O-ring αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης | Μηχανικό |
Quick Shifter | ΝΑΙ |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2κάναλο με IMU Επιλέξιμο ABS mode με ρύθμιση on road και off road |
Φρένα Εμπρός | Πλευστοί δίσκοι 310mm με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες |
Φρένα Πίσω | Δίσκος 220mm με μονοπίστονη δαγκάνα |
Ανάρτηση Εμπρός | Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Big Piston USD, διαδρομή 120mm. |
Ανάρτηση Πίσω | Πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της Showa που λειτουργεί μέσω μοχλικού Pro-Link. Διαδρομή άξονα 128mm |
Εμπρός ελαστικό | 120/70ZR17M/C DUNLOP Roadsports2 |
Πίσω ελαστικό | 180/55ZR17M/C DUNLOP Roadsports2 |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | – |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | – |
Τροχός Εμπρός | 17M/CxMT3.50 |
Τροχός Πίσω | 17M/CxMT3.50 |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | Προαιρετικό (USB) |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | TFT-LCD |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | ΝΑΙ |
Ασφάλεια | Honda Smart Key + Προαιρετικός συναγερμός |