Διαθέσιμα Χρώματα:

CL 500

ΓΙΑ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΕΣ OFF ROAD ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί, 19 μπροστά και 17 πίσω ιντσών, συνδυάζονται με block-pattern ελαστικά. Τα φρένα φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για εξαιρετική απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ off-road συνθήκες.

ΧΑΛΑΡΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΕΔΗ ΣΕΛΑ

Το ύψος της σέλας στα 790mm προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και άφθονο χώρο για τα πόδια. Το ψηλό τιμόνι, εκτός από ωραία εμφάνιση, έχει και τη σωστή κλίση, ώστε να παρέχει καλύτερο έλεγχο, με τον αναβάτη όρθιο ή καθιστό. Διαθέτει γκριπ που παραπέμπουν σε off-road μοντέλα και εσωτερικά αντίβαρα για μείωση της κόπωσης.

FULL LED ΦΩΤΑ

Χαμηλά τοποθετημένος, ο προβολέας διαμέτρου 175mm έχει κλασική μορφή αλλά φιλοξενεί τέσσερις λαμπτήρες LED. Τα μικρά, στρογγυλά φλας LED, 55mm υιοθετούν κλασική εμφάνιση και τοποθετούνται εκατέρωθεν ενός λεπτού, οβάλ πίσω φωτιστικού σώματος LED. Είναι αποδοτικότερα και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια.

MINIMAL ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ LCD ΟΘΟΝΗ

Ο πίνακας οργάνων με κυκλικό σχήμα φιλοξενεί μία οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο. Η απλή και λιτή απεικόνιση πληροφοριών περιλαμβάνει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, κατανάλωση καυσίμου και ξεχωριστά φλας.

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ

Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, assist-slipper, καθιστά ελαφρύτερη την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη, μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη και εξομαλύνει τις επιπτώσεις μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα.

ΣΥΜΒΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ Α2

Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 471 κ.εκ. και με μέγιστη ισχύ 46.6 PS (34.3kW) στις 8.500 σαλ. Απολαυστικός, ομαλός στη λειτουργία και εύκολος στη χρήση απευθύνεται σε αναβάτες με μεγάλη αλλά και μικρή εμπειρία οδήγησης.

H ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΟΥ

Ακριβώς όπως παλιά

Το 1962 το πρώτο μας street scrambler, το CL72, έκανε το ντεμπούτο του. Καταλάβαμε ότι ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει μια νέα μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη για τους δρόμους του σήμερα. Το νέο CL500 συνδυάζει το ακατέργαστο στυλ του σήμερα με λεπτομέρειες του χθες. Έχει την κατάλληλη εμφάνιση, τον ιδανικό ισχυρό κινητήρα και την αντοχή που ταιριάζει στη ζούγκλα της πόλης. Σε ό,τι αφορά στις δυνατότητες εξατομίκευσης, το μόνο απαραίτητο είναι η φαντασία του ιδιοκτήτη. Με αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει όριο.

Είναι γεννημένη τόσο για τις δυσκολίες των αστικών διαδρομών όσο και για χαλαρές off-road περιπέτειες. Το στυλ της μαγνητίζει το βλέμμα με λεπτομέρειες όπως το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, τα προστατευτικά γονάτων, τα ελαστικά προστατευτικά καλύμματα πιρουνιού και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, με δύο εξόδους και διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ο πίνακας οργάνων έχει LCD οθόνη.

Ενδεικτική τιμή CL500: 7.450 € 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας 12V-11,2AH
Γωνία κάστερ 28°
Ακτίνα στροφής (μ.) 2,9
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 120
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 223
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.240 x 853 x 1.115
Ίχνος (χλστ)
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 4,9 / 100
Μεταξόνιο (χλστ) 1520
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι
Ύψος σέλας (χλστ) 700
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 13.6

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης                               10,1:1

Τύπος                                                                                                                                                                                                                                                
Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 8-βάλβιδος, παράλληλος, δικύλινδρος SOHC με κομβία στροφάλου στις 2.700 και σύστημα βαλβίδων Unicam
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 92 x 81,5
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 114
Κυβισμός (cc) 1084
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 64 (87) / 7.000
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 98 / 4.750
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 4.8

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός, πολύδισκος
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System 2-κάναλο ABS
Φρένα Εμπρός Monoblock δαγκάνα φρένων με 4 ακτινικά τοποθετημένα έμβολα, μονός, πλευστός δίσκος 330 χλστ.
Φρένα Πίσω Δαγκάνα ενός εμβόλου, μονός δίσκος 256 χλστ.
Ανάρτηση Εμπρός Τύπου φυσιγγίου 43 χλστ. με ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου
Ανάρτηση Πίσω Δύο πίσω αμορτισέρ τύπου piggyback με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου
Εμπρός ελαστικό
Πίσω ελαστικό
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 130/70B18 M/C
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 180/65B16 M/C
Τροχός Εμπρός Από χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων
Τροχός Πίσω Από χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων Έκκεντρη κατά 12 χλστ. οθόνη LCD με λευκές ενδείξεις σε σκούρο φόντο, θύρα φόρτισης SB-C
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα USB-C
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control NAI
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια HISS