CL 500
ΓΙΑ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΕΣ OFF ROAD ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ
Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί, 19 μπροστά και 17 πίσω ιντσών, συνδυάζονται με block-pattern ελαστικά. Τα φρένα φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για εξαιρετική απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ off-road συνθήκες.
ΧΑΛΑΡΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΕΔΗ ΣΕΛΑ
Το ύψος της σέλας στα 790mm προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και άφθονο χώρο για τα πόδια. Το ψηλό τιμόνι, εκτός από ωραία εμφάνιση, έχει και τη σωστή κλίση, ώστε να παρέχει καλύτερο έλεγχο, με τον αναβάτη όρθιο ή καθιστό. Διαθέτει γκριπ που παραπέμπουν σε off-road μοντέλα και εσωτερικά αντίβαρα για μείωση της κόπωσης.
FULL LED ΦΩΤΑ
Χαμηλά τοποθετημένος, ο προβολέας διαμέτρου 175mm έχει κλασική μορφή αλλά φιλοξενεί τέσσερις λαμπτήρες LED. Τα μικρά, στρογγυλά φλας LED, 55mm υιοθετούν κλασική εμφάνιση και τοποθετούνται εκατέρωθεν ενός λεπτού, οβάλ πίσω φωτιστικού σώματος LED. Είναι αποδοτικότερα και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια.
MINIMAL ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ LCD ΟΘΟΝΗ
Ο πίνακας οργάνων με κυκλικό σχήμα φιλοξενεί μία οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο. Η απλή και λιτή απεικόνιση πληροφοριών περιλαμβάνει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, κατανάλωση καυσίμου και ξεχωριστά φλας.
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ
Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, assist-slipper, καθιστά ελαφρύτερη την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη, μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη και εξομαλύνει τις επιπτώσεις μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα.
ΣΥΜΒΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ Α2
Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 471 κ.εκ. και με μέγιστη ισχύ 46.6 PS (34.3kW) στις 8.500 σαλ. Απολαυστικός, ομαλός στη λειτουργία και εύκολος στη χρήση απευθύνεται σε αναβάτες με μεγάλη αλλά και μικρή εμπειρία οδήγησης.
H ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΟΥ
Ακριβώς όπως παλιά
Το 1962 το πρώτο μας street scrambler, το CL72, έκανε το ντεμπούτο του. Καταλάβαμε ότι ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει μια νέα μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη για τους δρόμους του σήμερα. Το νέο CL500 συνδυάζει το ακατέργαστο στυλ του σήμερα με λεπτομέρειες του χθες. Έχει την κατάλληλη εμφάνιση, τον ιδανικό ισχυρό κινητήρα και την αντοχή που ταιριάζει στη ζούγκλα της πόλης. Σε ό,τι αφορά στις δυνατότητες εξατομίκευσης, το μόνο απαραίτητο είναι η φαντασία του ιδιοκτήτη. Με αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει όριο.
Είναι γεννημένη τόσο για τις δυσκολίες των αστικών διαδρομών όσο και για χαλαρές off-road περιπέτειες. Το στυλ της μαγνητίζει το βλέμμα με λεπτομέρειες όπως το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, τα προστατευτικά γονάτων, τα ελαστικά προστατευτικά καλύμματα πιρουνιού και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, με δύο εξόδους και διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ο πίνακας οργάνων έχει LCD οθόνη.
Ενδεικτική τιμή CL500: 7.450 €
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-11,2AH |
Γωνία κάστερ | 28° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | 2,9 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 120 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 223 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.240 x 853 x 1.115 |
Ίχνος (χλστ) | – |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 4,9 / 100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1520 |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
Ύψος σέλας (χλστ) | 700 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 13.6 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10,1:1 |
Τύπος |
Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 8-βάλβιδος, παράλληλος, δικύλινδρος SOHC με κομβία στροφάλου στις 2.700 και σύστημα βαλβίδων Unicam |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 92 x 81,5 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 114 |
Κυβισμός (cc) | 1084 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 64 (87) / 7.000 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 98 / 4.750 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 4.8 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης | Μηχανικό |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2-κάναλο ABS |
Φρένα Εμπρός | Monoblock δαγκάνα φρένων με 4 ακτινικά τοποθετημένα έμβολα, μονός, πλευστός δίσκος 330 χλστ. |
Φρένα Πίσω | Δαγκάνα ενός εμβόλου, μονός δίσκος 256 χλστ. |
Ανάρτηση Εμπρός | Τύπου φυσιγγίου 43 χλστ. με ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου |
Ανάρτηση Πίσω | Δύο πίσω αμορτισέρ τύπου piggyback με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου |
Εμπρός ελαστικό | – |
Πίσω ελαστικό | – |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 130/70B18 M/C |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 180/65B16 M/C |
Τροχός Εμπρός | Από χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων |
Τροχός Πίσω | Από χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | – |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | Έκκεντρη κατά 12 χλστ. οθόνη LCD με λευκές ενδείξεις σε σκούρο φόντο, θύρα φόρτισης SB-C |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | USB-C |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | NAI |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | HISS |