H ατίθαση off-road μοτοσυκλέτα που απεχθάνεται τα όρια και διψά για προκλήσεις
Ο 4-βάλβιδος Unicam® κινητήρας 249κ.εκ. της CRF250R είναι εφοδιασμένος με κεφαλή, έμβολο και μπιέλα που έχουν εξελιχθεί από το HRC. Ο εκκεντροφόρος είναι νέας σχεδίασης και συνεργάζεται με νέες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής που έχουν κατασκευαστεί από τιτάνιο. Το επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι εξασφαλίζει μεγαλύτερη ροή αέρα, ενώ το βελτιωμένο σύστημα διπλού ψεκασμού PGM-FI και η επανασχεδιασμένη εξάτμιση μεγάλης διαμέτρου τελικά παρέχουν βέλτιστη τροφοδοσία, καύση και αποβολή καυσαερίων. Η ροπή στις χαμηλές στροφές έχει βελτιωθεί περαιτέρω, ενώ ταυτόχρονα οι απώλειες στη μεσαία κλίμακα παραμένουν μηδενικές. Στις υψηλές στροφές, οι αισθήσεις μπαίνουν στα κόκκινα, καθώς ο κινητήρας αποδίδει περισσότερη ωφέλιμη ισχύ και παράλληλα πετυχαίνει μεγαλύτερη άνοδο των στροφών για ελαχιστοποίηση των αλλαγών σχέσεων. Και φυσικά, όπως ισχύει και για την CRF450R, το σήμα κατατεθέν της CRF250R είναι η άμεση απόκριση και η μοναδική αίσθηση στο γκάζι.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει κουμπί 3 επιλογών οδήγησης EMSB (Engine Mode Select Button), όπως και η μεγάλη αδερφή της. Η επιλογή 1 παρέχει ισορροπία μεταξύ τροφοδοσίας καυσίμου και χαρτών ανάφλεξης για πλήρως αξιοποιήσιμη δύναμη σε μη αγωνιστικούς ρυθμούς. Η επιλογή 2 προσφέρει ομαλή απόδοση της ροπής για περιπτώσεις όπου το έδαφος είναι ολισθηρό. Στην επιλογή 3 παρέχεται πλήρης απόδοση της ισχύος.
Η CRF250R είναι μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα motocross με άφθονη δύναμη, μοναδική εμφάνιση και ασυμβίβαστο χαρακτήρα.
Ενδεικτική τιμή
CRF250RX : 10.200€
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | – |
Γωνία κάστερ | 27.15° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | – |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 335 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 108 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.176 x 839 x 1.281 |
Ίχνος (χλστ) | 114 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | – |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1477 |
Τύπος πλαισίου | Διπλής δοκού αλουμινίου |
Ύψος σέλας (χλστ) | 964 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 8 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ψεκασμός καυσίμου |
Σχέση συμπίεσης | 13.9 : 1 |
Τύπος | 1-κύλινδρος DOHC, 4-χρονος, υγρόψυκτος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 79mm x 50.9mm |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | – |
Κυβισμός (cc) | 249.4cc |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | – |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | – |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 1.35 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | – |
Τύπος μετάδοσης | Mόνιμης εμπλοκής |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
Φρένα Εμπρός | Υδραυλικός δίσκος 260 χιλ. με κυματοειδή σχεδίαση |
Φρένα Πίσω | Υδραυλικός δίσκος 240 χιλ. με κυματοειδή σχεδίαση |
Ανάρτηση Εμπρός | Ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 49mm της Showa (Hitachi Astemo, Ltd) με ελατήρια |
Ανάρτηση Πίσω | Showa (Hitachi Astemo, Ltd.) Mono shock με Honda Pro-Link |
Εμπρός ελαστικό | Dunlop AT81 |
Πίσω ελαστικό | Dunlop AT81 |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 90/90-21 |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 110/100-18 |
Τροχός Εμπρός | Ακτινωτή αλουμινίου |
Τροχός Πίσω | Ακτινωτή αλουμινίου |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | – |
Προβολέας | – |
Πίνακας οργάνων | – |
Πίσω φως | – |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | – |