ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ LED ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ KAI ΦΩΤΑ ΘΕΣΗΣ
Η δέσμη της μεσσαίας και μεγάλης σκάλας του περίτεχνα σχεδιασμένου προβολέα είναι ακόμα ισχυρότερη μέσω των νέων LED για μεγαλύτερη ασφάλεια την νύχτα. Επιπλέον προστέθηκαν εμπρός φώτα θέσης για ακόμα καλύτερη ορατότητα.
ΝΕΟΣ ΖΩΗΡΟΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και συναρπαστική ισχύ. Οι συνολικές επιδόσεις και ο χαρακτήρας ‘ξεπερνούν’ τον σχετικά μικρό κυβισμό του. Διασκεδάζει αρχάριους, αλλά κιο πιο έμπειρούς αναβάτες.
ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ SHOWA SFF-BP 41ΧΛΣΤ
Το πλαίσιο ωφελείται από την προσθήκη του ανεστραμμένου πιρουνιού Showa SFF-BP USD 41χλστ., τις ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες της Nissin και τους ελαφριούς τροχούς με τις πιο λεπτές ακτίνες, για βελτιωμένη άνεση και συμπεριφορά σε όλα τα εδάφη. Για να οδηγάς με περισσότερη αυτοπεποίθηση.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
Πολυτάλαντη, κινείται άνετα σε μικρές καθημερινές διαδρομές πόλης, αλλά και στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου. Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων εξομαλύνει τις ανωμαλίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση και ορατότητα στον αναβάτη. Με άλλα λόγια, η CB500X είναι πραγματική all-rounder από κάθε άποψη.
ΣΥΜΠΑΓΕΣ ADVENTURE ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
Συμπαγές πλαίσιο που χαρίζει εξαιρετική οδηγική άνεση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και σε εξοχικές διαδρομές. Η 22YM CB500X διατίθεται με νέα γραφικά στα χρώματα Grand Prix Red, Matt Gunpowder Black Metallic και το νέο Pearl Organic Green.
ΔΥΟ ΔΙΣΚΟΙ “ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ” ΚΑΙ ΔΑΓΚΑΝΕΣ NISSIN
Δύο δίσκοι τύπου ‘μαργαρίτα’ 296χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες Nissin. Η τοποθέτηση μικρότερων δίσκων όχι μόνο διατηρεί στο ελάχιστο την προσθήκη βάρους αλλά μειώνει και τη απαιτούμενη πίεση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.
ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΒΗΜΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
Ήρθε η ώρα που όλοι περιμέναμε.
Να οδηγήσουμε την νέα CB500X. Ήρθε με νέα εντυπωσιακά χρώματα, βελτιωμένες επιδόσεις, αναβαθμισμένη τεχνολογία και εξαιρετική τιμή!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ…
Ελεύθερος!
Το να ταξιδεύεις με μοτοσικλέτα σημαίνει ότι εξερευνείς τον εαυτό σου μαζί με τον κόσμο γύρω σου. Κινείσαι κι εσύ με την μοτοσυκλέτα σου. Κάθε ταξίδι είναι μοναδικό. Στην πόλη ή πολύ πιο πέρα, υπάρχει πάντα κάτι διαφορετικό να ανακαλύψεις. Και δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα απο τα βιώνεις καθημερινά μια νέα περιπέτεια.
Εάν είσαί έτοιμος, τότε είναι και το CB500X.
Ξέρεις που θέλεις να πας; Tότε το CB500X είναι ο τέλειος σύντροφος για ένα απολαυστικό και ασφαλές ταξίδι. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα και με δεδομένη την εξαιρετική κατανάλωση των 3,6 λίτρα/100 χλμ. (27,8 χλμ./λίτρο) (WMTC mode) προσφέρει αυτονομία 485χλμ. Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων εξομαλύνει τις ανωμαλίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση και ορατότητα στον αναβάτη.
Πολυτάλαντη, κινείται άνετα σε μικρές καθημερινές διαδρομές πόλης, αλλά και στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου.
Για απόλυτο έλεγχο την κάθε στιγμή
Σύμφωνα με τις δυναμικές βελτιώσεις του πλαισίου και της ανάρτησης, η απόδοση πέδησης έχει βελτιωθεί.
Ο μονός κυματοειδής δίσκος 310χλστ. και η διπίστονη δαγκάνα των εμπρός φρένων της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από δύο δίσκους τύπου ‘μαργαρίτα’ 296χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες Nissin.
Η τοποθέτηση μικρότερων δίσκων όχι μόνο διατηρεί στο ελάχιστο την προσθήκη βάρους αλλά μειώνει και τη απαιτούμενη πίεση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.
Ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών
Θα εκπλαγείτε από το τι μπορεί να κάνει αυτός ο δικύλινδρος, κατάλληλος για την κατηγορία διπλώματος Α2, κινητήρας. Φυσικά, η μέγιστη ισχύς είναι 35kW, αλλά η μέγιστη ροπή 43 Nm που αποδίδεται σε μόλις 6.500 στροφές προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και συναρπαστική μέγιστη ισχύ, ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για γρήγορες προσπεράσεις, ειδικά όταν είστε φορτωμένος για ταξίδι ή με συνεπιβάτη.
Το εξαιρετικά ομαλής λειτουργίας εξάρι κιβώτιο διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης assist/slipper, ο οποίος διευκολύνει την αλλαγή ταχυτήτων και διαχειρίζεται το κλείδωμα των πίσω τροχών κάτω από σκληρό φρενάρισμα και γρήγορο κατέβασμα ταχύτητας.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τον ακριβή έλεγχο κατά την οδήγηση.
Προορίζεται για περιπέτειες
Η οθόνη LCD περιλαμβάνει ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητή, ψηφιακό δείκτη στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator.
Ο αέρας που διέρχεται με υψηλή πίεση από το φέρινγκ και τη ζελατίνα, με δύο διαθέσιμες ρυθμίσεις ύψους 1445χλστ. και 1410χλστ., έχει μειωθεί, βελτιώνοντας την προστασία του αναβάτη από τον αέρα σε μεγάλες ταχύτητες.
Η δέσμη του περίτεχνα σχεδιασμένου προβολέα είναι ακόμα ισχυρότερη μέσω των νέων LED, ενώ πρόσθετη ορατότητα προσφέρουν τα εμπρός φώτα θέσης.
Ενδεικτική τιμή
CB500X : 7.390€
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12v-7.4AH |
Γωνία κάστερ | 27.5° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | – |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 180 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 199 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.155 x 830 x 1.410 (χαμηλή ζελατίνα),1445 (ψηλή ζελατίνα) |
Ίχνος (χλστ) | 108 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 3.6 / 100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1445 |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο, τύπου Διαμάντι |
Ύψος σέλας (χλστ) | 830 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 17.5 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10.7:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 67 x 66.8 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 82 |
Κυβισμός (cc) | 471 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 35(47,6)/ 8600 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 43/6.500 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | – |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης | – |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2-κάναλο ABS |
Φρένα Εμπρός | Δύο δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικές διπίστονες δαγκάνες Nissin |
Φρένα Πίσω | Δίσκος 240mm x 5mm με δαγκάνα ενός εμβόλου |
Ανάρτηση Εμπρός | Πιρούνι Showa 41mm SFF-BP USD, ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Ανάρτηση Πίσω | Prolink mono με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων, ατσάλινο κοίλο ψαλίδι |
Εμπρός ελαστικό | On-Off Pattern |
Πίσω ελαστικό | On-Off Pattern |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 110/80R19M/C (59H) |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 160/60R17M/C (69H) |
Τροχός Εμπρός | Χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων |
Τροχός Πίσω | Χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | LED |
Προβολέας | Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητής, ψηφιακός δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator |
Πίνακας οργάνων | LED |
Πίσω φως | – |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | ΝΑΙ |
Ασφάλεια | HISS (Honda Intelligent Security System) |