SUPER CUB 125

SUPER CUB 125

4.180,00 

Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας

περιλαμβάνει ΦΠΑ

SUPER CUB 125: Ο κόσμος σε κίνηση

Με ενδιαφέρει!
Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών
Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών

Περιγραφή

Tεχνικά Χαρακτηριστικά

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας 12V-3.5AH
Γωνία κάστερ 26,5°
Ακτίνα στροφής (μ.)
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 125
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 109
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 1.915 x 720 x 1.000
Ίχνος (χλστ) 71
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 1,5/100 (WMTC)
Μεταξόνιο (χλστ) 1245
Τύπος πλαισίου Σωληνωτό ατσάλινο τύπου “ραχοκοκκαλιά”
Ύψος σέλας (χλστ) 780
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 3.7

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 9,3 : 1
Τύπος Αερόψυκτος 1 ΕΕΚ 4-χρονος 2-βάλβιδος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 52,4 ? 57,9
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ)
Κυβισμός (cc) 125 cc
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 7,1 (9,6)/7.500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 10,4/5.000
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 1

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος, φυγοκεντρικός, υγρός, πολύδισκος
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων 4 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσης 4 σχέσεων
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System Μονοκάναλο ABS
Φρένα Εμπρός Υδραυλικός δίσκος 220 χιλ. (ABS) /
Φρένα Πίσω Ταμπούρο 130 χιλ.
Ανάρτηση Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm
Ανάρτηση Πίσω Διπλά αμορτισέρ
Εμπρός ελαστικό
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 70/90-17M/C 48P
Πίσω ελαστικό
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 80/90-17M/C 50P
Τροχός Εμπρός 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο
Τροχός Πίσω 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων Ψηφιακός πίνακας οργάνων
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης
Ασφάλεια

Γοητεία αναλλοίωτη στο χρόνο 

Το Super Cub δεν θα είναι ποτέ εκτός μόδας

Μετά από 100 εκατομμύρια πωλήσεις και περισσότερα από 60 χρόνια παραγωγής, οι αρετές του Super Cub 125, στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και γνήσια πρακτικότητα, παρέμειναν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου. Aθόρυβα και διακριτικά, κατάφερε αυτό ακριβώς που επιθυμούσαν οι Soichiro και Takeo, να προσφέρει χαρά παίζοντας χρήσιμο ρόλο στις ζωές των ανθρώπων Το παγκόσμιο best-seller αποκτά πλέον συμβατότητα με τα πρότυπα EURO5 με ένα νέο, ισχυρότερο και πιο αποδοτικό αερόψυκτο κινητήρα. Σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη περιλαμβάνονται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης.

Παπί για μια ζωή 

Κατασκευασμένο με γνώμονα την ευχαρίστηση του αναβάτη.

Τα γκριπ τοποθετούνται σε μία φυσική, εύχρηστη θέση, η οποία σε συνδυασμό με την όρθια θέση του αναβάτη, εξασφαλίζει άριστη μπροστινή και σφαιρική ορατότητα. Η χρήση αφρού ουρεθάνης μεγαλύτερης πυκνότητας και πάχους αναβαθμίζει την άνεση στη σέλα, η οποία είναι φαλτσοκομμένη στα εμπρός πλαϊνά τμήματα, για να φτάνουν πιο εύκολα τα πόδια του αναβάτη στο έδαφος. Αποδοτικός και αξιόπιστος, ο νέος αερόψυκτος κινητήρας 124cc, έχει εξαιρετική κατανάλωση 1.5lit./100km (66,7km/l) (WMTC mode) προσδίδοντάς του αυτονομία περίπου 250km από το ρεζερβουάρ 3,7 λίτρων. Το κιβώτιο παραμένει 4τάχυτο και ¬¬– σύμφωνα με την παράδοση του Super Cub – λειτουργεί μέσω αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα συμπλέκτη.Ο απολαυστικός και ευκολοδήγητος χαρακτήρας ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς, το οποίο προσφέρει ισορροπία ακαμψίας προσεκτικά ρυθμισμένη γύρω από την κεφαλή του τιμονιού και τις βάσεις έδρασης του κινητήρα των 124cc, για βελτιστοποίηση των επιδόσεων. Όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED ενώ τα όργανα αναδεικνύουν το βάθος της συνολικής σχεδίασης. Μία ακόμη σύγχρονη πινελιά είναι το Honda Smart Key, που ελέγχει και το immobiliser ως ένα πρόσθετο αντικλεπτικό σύστημα.

Μετά από έξι δεκαετίες παραγωγής

Το Super Cub έχει συνδέσει το όνομά του με αξιοσημείωτα επιτεύγματα.

Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδιασμένο από τον Soichiro Honda και τον επί μακρόν συνεργάτη του Takeo Fujisawa, είχε συγκεκριμένο σκοπό‘να προσφέρει χαρά παίζοντας χρήσιμο ρόλο στις ζωές των ανθρώπων’. Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχε κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ