CL500

CL500

6.750,00 

Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας

περιλαμβάνει ΦΠΑ

CL500: A Reflection of You

Με ενδιαφέρει!
Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών
Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών

Περιγραφή

Tεχνικά Χαρακτηριστικά

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας 12V 7Ah
Γωνία κάστερ 27°
Ακτίνα στροφής (μ.) 2.6
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 155
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 192
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.175 x 831 x 1.135
Ίχνος (χλστ) 108
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 3,61/100
Μεταξόνιο (χλστ) 1485
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι
Ύψος σέλας (χλστ) 790
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 12

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10.7:1
Τύπος Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 2ΕΕΚ, 4-βάλβιδος DOHC, 2-κύλινδρος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 67 x 66.8
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 86
Κυβισμός (cc) 471
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 34,3(47)/ 8.500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 43,4/6.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 3.2

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης Assisted Slipper Clutch
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System
Φρένα Εμπρός Μονός πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονη δαγκάνα
Φρένα Πίσω Μονός δίσκος 240mm, μονοπίστονη δαγκάνα
Ανάρτηση Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 150mm
Ανάρτηση Πίσω Διπλό αμορτισέρ με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης 5 σταδίων
Εμπρός ελαστικό R19M
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 110/80R19M/C 59H
Πίσω ελαστικό R17M
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 150/70R17M/C 69H
Τροχός Εμπρός Χυτό Αλουμίνιο
Τροχός Πίσω Χυτό Αλουμίνιο

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων Όργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, upshift indicator (ένδειξη αλλαγής σχέσης
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα Προαιρετική
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης NAI
Ασφάλεια HISS

CL 500

ΓΙΑ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΕΣ OFF ROAD ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί, 19 μπροστά και 17 πίσω ιντσών, συνδυάζονται με block-pattern ελαστικά. Τα φρένα φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για εξαιρετική απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ off-road συνθήκες.

ΧΑΛΑΡΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΕΔΗ ΣΕΛΑ

Το ύψος της σέλας στα 790mm προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και άφθονο χώρο για τα πόδια. Το ψηλό τιμόνι, εκτός από ωραία εμφάνιση, έχει και τη σωστή κλίση, ώστε να παρέχει καλύτερο έλεγχο, με τον αναβάτη όρθιο ή καθιστό. Διαθέτει γκριπ που παραπέμπουν σε off-road μοντέλα και εσωτερικά αντίβαρα για μείωση της κόπωσης.

FULL LED ΦΩΤΑ

Χαμηλά τοποθετημένος, ο προβολέας διαμέτρου 175mm έχει κλασική μορφή αλλά φιλοξενεί τέσσερις λαμπτήρες LED. Τα μικρά, στρογγυλά φλας LED, 55mm υιοθετούν κλασική εμφάνιση και τοποθετούνται εκατέρωθεν ενός λεπτού, οβάλ πίσω φωτιστικού σώματος LED. Είναι αποδοτικότερα και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια.

MINIMAL ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ LCD ΟΘΟΝΗ

Ο πίνακας οργάνων με κυκλικό σχήμα φιλοξενεί μία οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο. Η απλή και λιτή απεικόνιση πληροφοριών περιλαμβάνει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, κατανάλωση καυσίμου και ξεχωριστά φλας.

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ

Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, assist-slipper, καθιστά ελαφρύτερη την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη, μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη και εξομαλύνει τις επιπτώσεις μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα.

ΣΥΜΒΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ Α2

Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 471 κ.εκ. και με μέγιστη ισχύ 46.6 PS (34.3kW) στις 8.500 σαλ. Απολαυστικός, ομαλός στη λειτουργία και εύκολος στη χρήση απευθύνεται σε αναβάτες με μεγάλη αλλά και μικρή εμπειρία οδήγησης.

H ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΟΥ

Ακριβώς όπως παλιά

Το 1962 το πρώτο μας street scrambler, το CL72, έκανε το ντεμπούτο του. Καταλάβαμε ότι ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει μια νέα μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη για τους δρόμους του σήμερα. Το νέο CL500 συνδυάζει το ακατέργαστο στυλ του σήμερα με λεπτομέρειες του χθες. Έχει την κατάλληλη εμφάνιση, τον ιδανικό ισχυρό κινητήρα και την αντοχή που ταιριάζει στη ζούγκλα της πόλης. Σε ό,τι αφορά στις δυνατότητες εξατομίκευσης, το μόνο απαραίτητο είναι η φαντασία του ιδιοκτήτη. Με αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει όριο.

Είναι γεννημένη τόσο για τις δυσκολίες των αστικών διαδρομών όσο και για χαλαρές off-road περιπέτειες. Το στυλ της μαγνητίζει το βλέμμα με λεπτομέρειες όπως το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, τα προστατευτικά γονάτων, τα ελαστικά προστατευτικά καλύμματα πιρουνιού και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, με δύο εξόδους και διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ο πίνακας οργάνων έχει LCD οθόνη.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ