CRF1100L AFRICA TWIN
CRF1100L AFRICA TWIN
15.850,00 € – 19.350,00 €
Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας
περιλαμβάνει ΦΠΑ
Η Africa Twin αναβαθμίστηκε. Εξακολουθεί να είναι η ευέλικτη μοτοσυκλέτα Adventure που ήταν πάντα – με απόδοση που φτάνει στο όρια – αλλά και με επιπλέον ροπή από τις χαμηλές στροφές. Ένας νέος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας κάνει τις μέρες στο δρόμο πολύ πιο άνετες. Τα ελαστικά είναι πλέον tubeless για να επισκευάζονται πιο εύκολα. Και, η επιλογή Electronic Suspension του Africa Twin ES, με Showa-EERA™, ανοίγει έναν εντελώς νέο ορίζοντα περιπέτειας.
| |
|
Περιγραφή
Tεχνικά Χαρακτηριστικά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | Μπαταρία ιόντων λιθίου 12V-6AH (20ώρες) |
Γωνία κάστερ | 27,5° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | – |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 250 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 244 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2330 x 960 x 1485 |
Ίχνος (χλστ) | 113 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 4,9/100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1575 |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο Ημίδιπλο, κλειστού τύπου με αλουμινένιο υποπλαίσιο |
Ύψος σέλας (χλστ) | 850/870 (χαμηλή σέλα 825, ψηλά σέλα 885 ) (προαιρετικά) |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 18,8 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10.5:1 |
Τύπος | OHC, υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 92 x 81.5 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | 46 |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 114 |
Κυβισμός (cc) | 1084 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 75 (102)/7500 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 112/5.500 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 5,2 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | DCT: 2 υγροί πολύδισκοι συμπλέκτες με σπειροειδή ελατήρια |
Λειτουργία συμπλέκτη | Ντίζα |
Τελική Μετάδοση | O-ring αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες (DCT) |
Τύπος μετάδοσης | Αυτόματο (DCT) |
Quick Shifter | Προαιρετικό αξεσουάρ (μόνο στο χειροκίνητο κιβώτιο) |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2κάναλο με IMU Επιλέξιμο ABS mode με ρύθμιση on road και off road |
Φρένα Εμπρός | Δύο πλευστοί κυματοειδείς δίσκοι 310 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, αλουμινένια κέντρα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο |
Φρένα Πίσω | Κυματοειδής δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. Πίσω ABS με mode απενεργοποίησης |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι της SHOWA με εσωτερικό σωλήνα διαμέτρου 45mm, και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 230mm |
Ανάρτηση Πίσω | Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης με έλεγχο από απόσταση και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 220 mm. |
Εμπρός ελαστικό | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T Metzeler KAROO STREET |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 90/90-21M/C 54H (tubeless) Metzeler Karoo Street) |
Πίσω ελαστικό | 150/70R18M/C 70H tube, με αεροθάλαμο |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 150/70R18M/C 70H (tubeless) Metzeler Karoo Street) |
Τροχός Εμπρός | 21M/C x MT2.15 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη |
Τροχός Πίσω | 18M/C x MT4.00 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | ΝΑΙ |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | Όργανα LCD, έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | ΝΑΙ |
Συνδεσιμότητα | HSVC (Η εφαρμογή Android Auto καθώς και το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone Voice Control δεν είναι διαθέσιμα προς το παρόν στη χώρα μας |
Πρίζα | ΝΑΙ(USB Type A, 1.5A) |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | ΝΑΙ |
Cruise Control | ΝΑΙ |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης | ΝΑΙ |
Ασφάλεια | Immobiliser + Προαιρετικός συναγερμός |
Cornering Lights | ΟΧΙ |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά | IMU 6 αξόνων HSTC και Wheelie control |
ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ
Ξέρουμε ακριβώς τι χρειάζεσαι…
Mέγιστη απόδοση και ελάχιστο βάρος, χάρη στον νέο απολαυστικό κινητήρα και το άνετο, ευέλικτο πλαίσιο. Προχωρήσε εκεί που οι άλλοι σταματούν. Ιδανικό για εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά και την καθημερινή οδήγηση μέσα στην κίνηση της πόλης. ‘Ολα εξαρτώνται από την διάθεσή σου. Να είσαι πάντα προετοιμασμένος για μια νέα περιπέτεια. Αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκε η Africa Twin. Ξέρουμε τι μπορεί να κάνει. Eσύ; Όσο μεγαλύτερη είναι η πρόκληση, τόσο μεγαλύτερη η ανταμοιβή. Εμπνευσμένη από τον θρύλο του Dakar, το μοντέλο του 2022, περιλαμβάνει στον στάνταρ εξοπλισμό πίσω σχάρα, νέα γραφικά ‘Big Logo’ και ανανεωμένες ρυθμίσεις για την έκδοση με κιβώτιο DCT.
Απολαυστικός, εύχρηστος, ροπάτος κινητήρας
Ο κινητήρας είναι SOHC υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 102ps (75kW) και μέγιστη ροπή 105Nm. Πλέον του αυξημένου κυβισμού, οι αναβαθμίσεις του 20YM περιλάμβαναν νέα κυλινδροκεφαλή, νέο χρονισμό και βύθιση βαλβίδων, νέο σώμα ψεκασμού και νέα εξάτμιση. Η μεταβλητή βαλβίδα ελέγχου καυσαερίων – Exhaust Control Valve (ECV) προσφέρει βελτιωμένο ήχο στις χαμηλές στροφές και μέγιστη απόδοση ισχύος στις υψηλές στροφές
Σχεδιασμένο να ξεπερνάει τα όρια
Ο σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος απο την αγωνιστική CRF450R. Συμπαγής σιλουέτα σχεδιασμένη για χρήση εκτός δρόμου, με λεπτή σέλα και ψηλό τιμόνι για καλύτερη εποπτεία του δρόμου, αλλά και έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Το Cornering ABS παρέχει αίσθηση σιγουριάς και διαθέτει ρύθμιση off-road. Βελτιστοποιημένοι συντελεστές απόσβεσης & τιμές ελατηρίων για την εμπρός και πίσω ανάρτηση Showa.
Για τέλειο έλεγχο.
Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προσφέρει 4 επίπεδα ισχύος και 3 επίπεδα φρένου κινητήρα. Υπάρχουν επτά επίπεδα ρύθμισης του HSTC, αλλά το ποσοστό παρέμβασης κάθε επιπέδου έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα που δέχεται σε πραγματικό χρόνο από την IMU. Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται πλήρως. Το Wheelie Control με τη μονάδα IMU να μετρά την τιμή και το ρυθμό μεταβολής της γωνιακής ταχύτητας κλίσης, και σε συνδυασμό με τον έλεγχο της ροπής του κινητήρα μέσω TBW, ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει μεταξύ 3 επιπέδων επέμβασης. Το Επίπεδο 1 επιτρέπει την επιθυμητή ανύψωση του τροχού, αλλά καταστέλλει οποιαδήποτε ξαφνική κίνηση. Το Επίπεδο 3 σταματά την οποιαδήποτε ανύψωση του εμπρός τροχού και το Επίπεδο 2 είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ των δύο. Το Wheelie Control μπορεί επίσης να απενεργοποιείται εντελώς. Υπάρχουν τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD για την κάλυψη των περισσοτέρων οδηγικών συνθηκών και καταστάσεων και δύο ρυθμίσεις USER για εξατομίκευση από τον αναβάτη. H μοτοσυκλέτα σου είναι στα χέρια σου, για να την ρυθμίσεις όπως σε βολεύει.
Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη
To προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο συμπλέκτη είναι εδώ για να σου μειώσει το στρές, αλλά και να αυξήσει την απόλαυση της οδήγησης. Απλό και άμεσο’ προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στη Χειροκίνητη Επιλογή (MT) ή στο Αυτόματο (Automatic) D και S πρόγραμμα. Το σπορ πρόγραμμα S (με 3 επίπεδα) κρατά τις στροφές πιο ψηλά στην επιτάχυνση και κατεβάζει σχέση ταχύτερα από το D, για πιο σπορ οδήγηση. Η λειτουργία G βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση του πίσω τροχού σε συνθήκες off-road. Η ανίχνευση της κλίσης του δρόμου προσαρμόζει τη λογική των αλλαγών ανάλογα με το ποσοστό της κλίσης.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ