Διαθέσιμα Χρώματα:
MONTESA COTA 4RT 301RR: Η πιο race-focused trial μοτοσυκλέτα, η απόλυτη Montesa.
Develop your racecraft
Εάν ζητάτε επιδόσεις το Cota 4RT 301RR είναι κατασκευασμένο για εσάς. Ο κινητήρας του 298 κυβικών αποδίδει ομαλή ισχύ και ροπή και επίσης ακριβή έλεγχο πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Και το σασί του, με προδιαγραφές που περιλαμβάνει μπροστινό πιρούνι SHOWA 39 χιλιοστών, πίσω αμορτισέρ SHOWA και πλαίσιο αλουμινίου διπλού στύλου, είναι έτοιμο για κάθε δοκιμή.
Ανταλλακτικά και παραγωγή υψηλής ποιότητας
Κάθε Cota 4RT Race Replica συναρμολογείται σχολαστικά στο εργοστάσιο της Montesa στη Βαρκελώνη στη βόρεια Ισπανία. Κάθε λεπτομέρεια, όσο μικρή κι αν είναι, έχει σημασία στη δημιουργία απόδοσης έτοιμη για ανταγωνισμό, όπως και η διαδικασία παραγωγής και τα ανταλλακτικά υψηλής ποιότητας.
Έτοιμο για όλα
- Δεν φοβάσαι να δοκιμαστείς. Όπου οι άλλοι αποτυγχάνουν, εσύ πιέζεις περισσότερο. Όσο πιο δύσκολη είναι η πρόκληση, τόσο περισσότερο σε εμπνέει. Απαιτείς πολλά από τον εαυτό σου, αλλά και την μοτοσυκλέτα σου. Για εσένα δημιουργήσαμε τη Cota 301RR. Και είναι αυτό που χρειάζεσαι.
- Μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα trial έχει ένα μοναδικό σκοπό. Δεν υπάρχει υπερβολή, μόνο απόδοση και αποτελέσματα. Το Cota 301RR, στα 298cc, με την εισροή αέρα του κινητήρα και τον χάρτη ανάφλεξης, είναι το προϊόν της μοναχικής αναζήτησης της τελειότητας, της εμπειρίας δεκαετιών και των παγκόσμιων τίτλων της Montesa. Είναι κάτι το ιδιαίτερο.
ΤΙΜΗ: 12.000 €
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | – |
Γωνία κάστερ | 24,5° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | – |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 310 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 73 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.020 x 840 x 1.135 |
Ίχνος (χλστ) | 63 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | – |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1320 |
Τύπος πλαισίου | Αλουμίνιο, διπλής δοκού, τύπου διαμάντι |
Ύψος σέλας (χλστ) | 677 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 4.3 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10.4:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος ,τετραβάλβιδος |
Μίζα | Μανιβέλα |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 81 x 57,2 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | 28 |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 82 |
Κυβισμός (cc) | 298 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | – |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | – |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 0.6 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υδραυλικός πολύδισκος |
Λειτουργία συμπλέκτη | Υδραυλικός |
Τελική Μετάδοση | O-ring αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 5 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης | Manual |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2-κάναλο ABS |
Φρένα Εμπρός | Υδραυλικός δίσκος 183 Χ 3,5 mm με τετραπίστονη δαγκάνα μονομπλόκ |
Φρένα Πίσω | Υδραυλικός δίσκος 183 Χ 3,5 mm με διπίστονη δαγκάνα |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι SHOWA 39mm με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων, διαδρομή 158mm |
Ανάρτηση Πίσω | Prolink με σύστημα SHOWA, ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διαδρομή 170mm |
Εμπρός ελαστικό | 2.75 R21 (Michelin) |
Πίσω ελαστικό | 4.00 R18 (Michelin) |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | – |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | – |
Τροχός Εμπρός | Ζάντα αλουμινίου με ακτίνες |
Τροχός Πίσω | Ζάντα αλουμινίου με ακτίνες |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | – |
Προβολέας | – |
Πίνακας οργάνων | – |
Πίσω φως | – |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | – |