Διαθέσιμα Χρώματα:
Απλά Χρώματα
Απλά Χρώματα με TopBox
Vetro Χρώμα / TopBox
Sporty Χρώματα / TopBox
SH 125i Στο επίκεντρο της προσοχής
ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΦΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ LCD
Η νέα οθόνη LCD περιλαμβάνει όλες τις προειδοποιητικές ενδείξεις – μεταξύ των οποίων Smart Key, HSTC/ABS και λειτουργία Idling Stop – άριστα οργανωμένες γύρω από μία κεντρική ψηφιακή ένδειξη ταχύμετρου/χιλιομετρητή. Όλες οι λειτουργίες της οθόνης ελέγχονται μέσω μπουτόν Α/Β στο αριστερό γκριπ.
ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΠΛΑΙΣΙΟ
Το ύψος της σέλας είναι εύκολα διαχειρίσιμο στα 799 χλστ. Το νέο, ελαφρύ, πολύ ανθεκτικό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο στην άριστη συμπεριφορά του SH125i. Φιλοξενεί το ρεζερβουάρ των 7 λίτρων στο πάτωμα κάτω από τα πόδια του αναβάτη, απελευθερώνοντας έτσι αποθηκευτικό χώρο.
ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΞΟΜΑΛΥΝΕΙ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ
Τα δύο πίσω αμορτισέρ έχουν προ-φόρτιση ελατηρίου 5 σταδίων και διαδρομή άξονα 83 χλστ. Για οδηγική άνεση, οι γωνίες έδρασης του κινητήρα και πίσω ανάρτησης έχουν βελτιστοποιηθεί για πιο μαλακή απόσβεση κραδασμών και καλύτερο έλεγχο.
ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4V ESP+
Ο υγρόψυκτος κινητήρας 4V eSP+ εξοπλίζεται με Honda Selectable Torque Control (HSTC) για διαχείριση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Επίσης πληροί τις προδιαγραφές EURO5 και είναι πολύ αποδοτικός με κατανάλωση 44,6 χλμ/λίτρο.
ΦΩΤΙΣΜΟΣ FULL LED ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ
Ένας κομψός προβολέας με ξεχωριστό στυλ, τοποθετημένος πάνω στο φέρινγκ, εκπέμπει μια κεντρική δέσμη που πλαισιώνεται από άλλες δύο αριστερά και δεξιά, ενώ τα φώτα θέσεως βρίσκονται στο κάλυμμα του τιμονιού. Το πίσω φως είναι επίσης LED με χρωμιωμένο πλαίσιο, ασορτί με το εμπρός.
ΣΜΙΛΕΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ
Γνώρισε την κορυφή της κατηγορίας.
Ζώντας στην πόλη, γνωρίζουμε τους γρήγορους ρυθμούς της. Ένας αγώνας για να τα προλάβεις όλα. Να καταφέρεις να διατηρήσεις το προβάδισμα. Και να το απολαύσεις ταυτόχρονα! Σε αυτό ακριβώς στοχεύει και η σχεδιαστική φιλοσοφία του ολοκαίνουργιου SH125i. Ξεχωρίζει από το πλήθος με το αεροδυναμικά σμιλεμένο, δυναμικό στυλ που συνδυάζεται με έναν ισχυρότερο, πιο αποδοτικό, 4-βάλβιδο, τετράχρονο κινητήρα eSP+ με HSTC.
Μία θύρα USB έχει ενσωματωθεί για φόρτιση εν κινήσει, αναβαθμίζοντας το επίπεδο άνεσης. Την ίδια στιγμή, η προσεκτικά επανασχεδιασμένη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης έχει βελτιώσει την ποιότητα κύλισης και άνεσης για εσένα και τον συνεπιβάτη σου.
Επιπλέον πραγματοποιήθηκαν κάποιες χωροταξικές αλλαγές, οι οποίες, σε συνδυασμό με το ελαφρύ, νέο πλαίσιο, δημιούργησαν επιπλέον χώρο πάνω από 50%, που σημαίνει ότι μπορείς να αποθηκεύσεις ένα full-face κράνος και άλλα μικροαντικείμενα.
ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ο νέος, υγρόψυκτος κινητήρας 4V eSP+ του SH125i είναι ταχύτερος, οικονομικότερος και καθαρότερος από ποτέ.
1
Για να διατηρήσουμε το κύρος του SH125i, το εξοπλίσαμε με έναν ανανεωμένο, υγρόψυκτο, 4-βάλβιδο, 4-χρονο κινητήρα eSP+ χωρητικότητας 125cc που αποδίδει ομαλά περισσότερη ισχύ (9,2kW/12,5PS στις 8,250 σαλ) και ροπή (11,4Nm στις 6,500 σαλ). Επομένως οι επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει είναι ταχύτερες από του προηγούμενου SH125i, όπως και η τελική ταχύτητα. Όλα αυτά είναι χρήσιμα όταν προσπαθείς να ελιχθείς σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.
Οικονομικός και καθαρός κινητήρας
Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση (χωρίς ενεργοποιημένο το Idling Stop) ο κινητήρας 4V eSP+ μπορεί να διανύσει 44,6χλμ/λίτρο.
Ενδεικτική τιμή
SH 125 : 3.950€
SH 125 Top Box : 4.050€
SH 125 Sporty | Vetro: 4.050€ ( αναμένεται Φεβρουάριο 2024)
SH 125 Sporty Top Box | Vetro: 4.150€ ( αναμένεται Φεβρουάριο 2024)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-7AH |
Γωνία κάστερ | 26° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | – |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 142 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 136.5 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.085 x 740 x 1.129 |
Ίχνος (χλστ) | 2,2 / 100 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 1353 |
Μεταξόνιο (χλστ) | Σωληνωτό ατσάλινο |
Τύπος πλαισίου | 799 |
Ύψος σέλας (χλστ) | 7 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 85 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 11.0:5 |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 1-κύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 53,5 x 55,4 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 50 |
Κυβισμός (cc) | 124.5 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 9,2 (12,5) / 8.250 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 11,4 / 6.500 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 1 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Αυτόματος φυγοκεντρικός |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | V-belt |
Κιβώτιο ταχυτήτων | – |
Τύπος μετάδοσης | CVT |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2-κάναλο ABS |
Φρένα Εμπρός | Δίσκος 240 χλστ. με δαγκάνα 2 εμβόλων & ABS |
Φρένα Πίσω | Δίσκος 240 χλστ. με δαγκάνα 1 εμβόλων & ABS |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χλστ. |
Ανάρτηση Πίσω | Διπλά αμορτισέρ με προ-φόρτιση ελατηρίου |
Εμπρός ελαστικό | – |
Πίσω ελαστικό | – |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 100/80-16 |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 120/80-16 |
Τροχός Εμπρός | 16M/C x MT2.50 |
Τροχός Πίσω | 16M/C x MT2.75 |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | – |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | LCD, περιλαμβάνει ένδειξη για Smart key, HSTC/ABS and idling Stop. |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | – |